fredag 5. juli 2013

Hekla klut med stjerne oppskrift

Eg har jo etterkvart hekla ein del oppvaskklutar, flott bil hekling og tv hekling. Her ein dag såg eg nokre fine gryteklutar som var hekla med ei stjerne på, og tenkte at dette må eg kunne gjere med klutane mine.
Sette meg ned i gårkveld og teikna mønster på stjerna. Teikna ein del stjerner før eg kom fram til det endelege mønsteret.
Har som vanleg brukt gjestdal bomullsport, stjerna er ein rest av eit eller anna bomullggarn eg hadde liggande. 

Eg starta med å hekle 46 lm. Stikk nåla ned i den 2. masken frå nåla og hekle fm tilbake. Snu med ein lm, hekle fm tilbake, men stikk nåla berre nedi bakre ledd. i den siste fm på rada stikk eg gjennom heile masken.
Eg hekla 9 rader før eg byrja med stjerne mønsteret. Når eg startar på mønsteret heklar eg 16 fm med botnfargen før eg byter farge.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar